دانلود آهنگ جدید محمد رشیدیان بنام میخوام با نگات

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

سلام خوش اومدی به وبلاگ من امیدوارم لحظاتی خوش داشته باشید.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
حامد -ع
20:43
دو شنبه 15 دی 1393

متن آهنگ جدید محمد رشیدیان بنام میخوام با نگات :

کنار تو سهم من آرامشه
تو که نیستی خیلی دلواپسم
میدونم تا وقتى با من راه بیاى
به هر جا اراده کنم میرسم
میخوام با نگات آسمونی بشم
باید پاى رؤیاى تو واستم
دیگه از زمین و زمان چی بخوام
منی که تورو از خودت خواستم
به من مژده دادى یه روز میرسه
بهارت زمستونمو سَر کنه
فقط دیدن روى ماه تو
که میتونه حالم رو بهتر کنه
به من مژده دادى یه روز میرسه
بهارت زمستونمو سَر کنه
فقط دیدن روى ماه تو
که میتونه حالم رو بهتر کنه
♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید محمد رشیدیان بنام میخوام با نگات

♫♫♫♫♫♫
مهم نیست حتی اگه زندگی
سر قول هایی که دادم بره
درست فراموش کارم ولی
خدام رو میشه یادم بره
می خوام با نگات آسمونی بشم
باید پای رویای تو واستم
دیگه از زمین و زمان چی بخوام
منی که تو رو از خودت خواستم
به من مژدگانی یه روز میرسه
بهارت زمستونم و سر کنه
فقط دیدن روی ماه توئه
که می تونه حالم رو بهتر کنه
به من مژدگانی یه روز میرسه
بهارت زمستونم و سر کنه
فقط دیدن روی ماه توئه
که می تونه حالم رو بهتر کنه

 

دانلود با کیفیت 320 - 5.80 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 5.80 مگابایت

دانلود آهنگ جدید محمد رشیدیان بنام میخوام با نگات

دانلود با کیفیت 128 - 2.30 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 2.30 مگابایت

دانلود آهنگ جدید محمد رشیدیان بنام میخوام با نگات


تعداد بازدید از این مطلب: 319
موضوعات مرتبط: آهنگ ها , ,
بازدید : 319

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









کدام رنگ را دوست دارید؟؟؟

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود